سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود نرم افزار های پرتابل و کاربردی - معارف اسلامی
 
...
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 88/4/29 توسط ایران

internet Download Manager نرم افزاری برای افزایش سرعت و مدیریت دانلود ها می باشد . که نرم افزار این کار را در پنج مرحله انجام می دهد .
نرم افزار فایل های شما را در صورت قطع شدن نگه داشته تا بعد از وصل شدن به اینترنت دوباره ادامه فایل خود را دانلود کنید و همچنین این نرم افزار قابلیت ذخیره یک سایت کامل را داراست تا بتوانید بعدا به صورت آفلاین در سایت پرسه بزنید و پشتیبانی از پروتکل های HTTP , HTTPS , FTP و MMS

از ویژگی های نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد :

- تقسیم فایل به قسمت های کوچکتر برای افزایش سرعت دانلود
- ذخیره یک سایت کامل برای گشت و گذار در سایت به صورت آفلاین
- قابلیت زمان بندی دانلود برای دانلود یک فایل در زمان معین
- قابلیت ذخیره فایل های FLV از سایت های اشتراک گذاری فیلم مثل you tube , Google video , My space tv و سایت های محبوب دیگر …
- استفاده در مرور گرهای مختلف مثل Mozila , Firefox , Opera , Aol , IE , MSN و نرم افزار هایی که از FTP و HTTP استفاده می کنند.
- بدون نصب و قابل اجرا در هر ویندوز



دانلود با حجم ?.? مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com



نوشته شده در تاریخ شنبه 88/4/20 توسط ایران

نرم افزار QuickTime Player از شرکت Apple یک نرم افزار مالتی مدیا است که به شما اجازه پخش فایل های فیلم با پسوند .mov و خیلی از فرمت های دیگر که این نرم افزار از انها پشتیبانی می کند را می دهد. استفاده از این نرم افزار بسیار سهل و قابل درک است. پخش با کیفیت انواع رسانه های قابل پخش در شبکه به عنوان Streaming Medias و تشخیص سرعت اتصال به اینترنت شما برای تعیین کیفیت پخش این نوع فایل ها از قابیلیت های QuickTime Player است. این نرم افزار چند رسانه ای آنقدر ساده و حرفه ای است که از نصب و استفاده از آن لذت خواهید برد. امیدواریم از دانلود رایگان نرم افزار کویک تایم پخش کننده فایل های .mov لذت ببرید.

قابلیت های Quick Time
پخش فایل های 3gp
پخش فایل های mp4 , aac و فرمت های صوتی و تصویری دیگر
کنترل کننده های بسیار ساده و قابل کنترل
ظاهر کاربری بسیار پیشرفته
کنترل باس و تریبل برای فایل های صوتی و تصویری
کنترل بالانس صدا بین پخش کننده های چپ و راست
پشتیبانی از انواع فایل Streaming Media
پشتیبانی از h.264 Video
قابلیت تغییراندازه بی درنگ فایل ها هنگام پخش
پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز ایکس پی , ویندوز ویستا, ویندوز 2003
رایگان بودن نرم افزار و قابلیت بروز رسانی خودکار به نسخه های بروزرسانی شده


لینک دانلود (حجم فایل حدود 20 مگابایت می باشد)

رمز فایل: ندارد

لینک دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشند. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) روی این لینک کلیک کنید

از سایت مبین



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88/4/10 توسط ایران

کاربران اینترنت روزانه با تعداد زیادی از تصاویر مختلف Flash روبه رو می شوند . این تصاویر می تواند بنر های تبلیغاتی ، بازی ها ، تصاویر ویدئویی تبدیل شده و ... باشد . شاید برای شما نیز این نیاز پیش آمده باشد که قصد این را داشته باشید تا این فایل های تصویری Flash را ذخیره سازی نمایید. ذخیره سازی این گونه فایل به صورت دستی معمولا با دردسر های فراوانی همراه می باشد. یکی از این روش های دستی کپی فایل های فلش بارگذاری شده از Temporary Internet Files می باشد که معمولا نیز این روش با شکست رو به رو می شود. روش دیگر مشاهده سورس صفحه وبی می باشد که تصویر فلش در آن قرار دارد و از این طریق مسیر اصلی فایل فلش را پیدا نمود و اقدام به دانلود آن کرد که این روش نیز برای افراد مبتدی سخت و در بسیاری از موارد نیز بی تنیجه خواهد بود. نرم افزارهایی به منظور ذخیره سازی فایل های تصویری Flash ساخته شده است که به کمک آن ها کاربران می توانند تصاویر فلش مورد نظر خود را به راحتی بر روی کامپیوتر خود ذخیره سازی نمایند.
در این مطلب شما را با یکی از این نرم افزارها آشنا خواهیم ساخت.

SaveFlash نام ابزاری می باشد که کاربر به کمک آن می تواند هر یک از تصاویر فلش مورد نظر خود را که در صفحات وب موجود می باشد ذخیره سازی کند. این نرم افزار با قرار دادن ابزار مختلف به کاربران این توانایی را می دهند تا قادر به ذخیره سازی تمامی فایل های فلش در یک صفحه وب باشند. همچنین کاربر می تواند با توجه به سلیقه خود تنها اقدام به ذخیره سازی تصویر مورد نظر خود نماید. این نرم افزار از 15 زبان مختلف دنیا از جمله فارسی پشتیبانی می کند.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- توانایی ذخیره سازی کل تصاویر یک صفحه وب
- قابلیت کنترل تصویری فایل های تصویری فلش ( rewind/forward view, pause, loop, scale )
- قابلیت ذخیره سازی هر نوع فایل فلش تنها با یک کلیک
- تونایی دریافت جزئیات مربوط به فایل فلش ( اندازه ، حجم ، آدرس ، میزان وضوح و ... )
- پشتیبانی از زبان های انگلیسی ، عربی ، بلغاری ، چک ، آلمانی ، فرانسوی ، فارسی ، پرتغالی ، اسپانیایی و ...
و ... .


لینک دانلود (حجم فایل حدود 4 مگابایت می باشد)

رمز فایل: ندارد

لینک دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشند. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) روی این لینک کلیک کنید

از سایت مبین



Babylon نرم افزار پیشتاز فرهنگ های لغت و ترجمه متن است. نرم افزار بابیلون - Babylon کلیه نیاز های شما در زمینه ترجمه لغت را جوابگو خواهد بود. با استفاده از بابیلون شما به سرعت می توانید ایمیل ها، صفحات وب، مستندات و کلیه لغات مورد نظر خود را ترجمه کنید. نرم افزار Babylon در حال حاضر بیش از 30 میلیون کاربر دارد. این نرم افزار که از خاصیت OCR استفاده می کند همیشه و همه جا زیر دستان شما خواهد بود، هرگاه ترجمه لغتی را بخواهید پیدا کنید فقط کافی است تنها یک کلیک کنید تا ترجمه لغت مورد نظر را به بیش از 50 زبان مختلف دنیا به شما نشان دهد. پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود.
برخی از قابلیت های نرم افزار :
- ترجمه کلمات و متون - دارای 25 فرهنگ لغت عمومی در 50 زبان مختلف از جمله فارسی
(برای فعال شدن تمامی زبان ها باید Glossary های مربوط به هر زبان را جداگانه نصبکنید)
- حاوی فرهنگ لغت هایی با بیش از 3 میلیون کلمه
- فرهنگ لغت های شخصی شامل 1600 موضوع مرتبط با تجارت، زیست شناسی، کامپیوتر، شیمی و ... در بیش از 70 زبان
- مبدل واحد ها به یکدیگر
- اصلاح کننده ی کلمات نوشته شده از نظر املائی (غلط یابی به زبان های مختلف)
- روش صحیح تلفظ کلمات (با صدای مرد و زن)
- اتصال به دایره المعارف Wikipedia
- قابلیت جدید Auto Completion
- قابلیت جدید تغییر رنگ پنجره نرم افزار به دلخواه
- پشتیبانی کامل از زبان فارسی در ویندوز های عربی و انگلیسی Me/XP/2003/98/Vista
- قابلیت ترجمه کامل یک صفحه وب به آسانی
برخی از ویژگی های نرم افزار
Single Click Activation :
تنها با یک کلیک بر روی هر لغت در برنامه های مختلف (Word, Excel, PowerPoint) و دیگر برنامه های تحت ویندوز، پنجره کوچک محاوره ای این دیکشنری به سرعت فعال شده و معنی لغت و دیگر اطلاعات در باره آن را به کاربر می دهد.
همچنین می توانید لغات مورد نظر را در پنجره اصلی برنامه Copy/Past کنید و سریعاً معنی آن را به دست آورید. در ضمن این دیکشنری توانایی اتصال به دیکشنری ها و دایره المعارف های Online را دارا می باشد.
Text Translation :
ترجمه متون، بدون نیاز به Copy/paste کردن متن و تنها با یک کلیک ساده، این دیکشنری متون شما را شناسایی کرده و آن را به 17 زبان دنیا ترجمه می کند.
مترجم متن Babylon در زبان های زیر قابل دسترسی می باشد : German, Spanish, Italian, Portuguese, Japanese, Hebrew, Chinese (Traditional), Chinese (Simplified), Dutch, Russian, Korean, Turkish, Arabic, Farsi, Polish و Ukrainian.
- Results from the world"s leading publishers :
اتصال آنلاین به دیکشنری های مرجع و مطرح جهان و استفاده از آنها برای ارائه نتیجه های جامع تر از جمله : Britannica, Oxford, Merriam Webster, Pons, Larousse, Langenscheidt, Taishukan, Mich contentaelis, Van-Dale و ...
Wikipedia Content :
دیکشنری آنلاین Babylon توانایی اتصال به دایره المعارف Wikipedia را نیز دارد و نتایج خود را با استفاده از این دایره المعارف نیز اراده می دهد. Wikipedia یکی از بزرگترین دایره المعارف های Online، چند زبانه و مجانی می باشد که شامل بیش از 2 میلیون مقاله و تعریف در زمینه های مختلف می باشد که دائماً نیز در حال به روز رسانی است.
ترکیب این دیکشنری و این دایره المعارف کمک بزرگی به دانش آموزان، دانشجویان و مترجمان خواهد کرد.
Translation in 50 languages :
دیکشنری Babylon برای ارائه نتایج و ترجمه لغات از 1300 منبع و پایگاه در 50 زبان مختلف استفاده می کند. هر پایگاه شامل 25 دیکشنری حرفه ای در 13 زبان مختلف می باشد که همگی به وسیله تیم توسعه زبان کمپانی Babylon توسعه داده شده اند. English, French, German, Spanish, Italian, Portuguese, Japanese, Hebrew, Chinese (Traditional), Chinese (Simplified), Dutch, Russian, Korean و Swedish
در حقیقت Babylon یک ابزار ترجمه سریع و منحصر به فرد می باشد. که جایگزین دیکشنری های سنتی کاربران شده و معنی لغات و جملات را بسیار سریع و با استفاده از لغت نامه های گوناگون و اتصال سریع به دایره المعارف های Online ارائه می دهد.
Units & Measures Conversion :
تبدیل واحدها و تبدیل واحد پول کشورها به هم تنها با یک کلیک
Spelling Alternatives :
تصحیح آنلاین غلط های املایی، مشکلات جمله بندی و ...

Web Translator :
قابلیت ترجمه کامل یک صفحه وب به آسانی ...

توجه: در لینک زیر، نرم افزار Babylon به همراه کرک آن و نیز Glossory های جدید قرار داده شده. همچنین راهنمای فارسی نصب این نرم افزار (به صورت گام به گام) در داخل فایل زیپ قرار دارد.

لینک دانلود (حجم فایل حدود 40 مگابایت می باشد)

رمز فایل: ندارد

لینک دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشند. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) روی این لینک کلیک کنید

ازسایت مبین



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 88/4/9 توسط ایران

اگر دقت کرده باشید مشاهده می کنید که USB درایوها کم کم جایگزین CD و DVD شده اند و حتی دستگاههای پخش کننده مالتی مدیا نیز مجهز به درگاه USB شده اند. همگانی شدن استفاده از USB نیز سبب شده تا این درایوهای کوچک به اشکال و اندازه های مختلف مطابق با سلایق گوناگون و با قیمتهای ارزان در اختیار کاربران قرار گیرد.
کوچکی ، سبکی ، قیمت ارزان و اشکال مختلف این وسیله سبب شده تا کاربران ترجیح دهند که پرونده ها ، فایلهای صوتی و تصویری و برنامه های قابل حمل و نقل خود را با این وسیله ها جابجا کنند و در اختیار داشته باشند.
این عمومیت استفاده البته سبب بروز مشکلاتی نیز می گردد به عنوان مثال سبب دست به دست شدن کول دیسکها و چرخش آنها در میان گروههای کاری با دوستی می گردد.در نتیجه برای اینکه بتوانبد تمامی فایلهای مورد علاقه خود را اعم از شخصی یا عمومی همیشه در یک درایو USB با خود داشته باشید چاره ای ندارید جز اینکه از دسترسی غیر مجاز به فایلهای شخصی خود در کول دیسک جلوگیری کنید و چه بهتر که با مخفی سازی این عمل را انجام دهید.
برنامه ای که معرفی می شود توانایی مخفی سازی فایلها و پوشه ها را به صورت انحصاری برای درایوهای USB و سایر درایوهای قابل حمل داراست.
این نرم افزار رایگان با نام WindMend Folder Hidden محیط کاربری ساده ای دارد و همانطور که اشاره شد تنها و به صورت انحصاری برای درایوهای قابل حمل کاربرد دارد و نه هارد دیسک ها.
پس از استفاده از این نرم افزار می توانید از مخفی ماندن فایلها و اطلاعات محرمانه خود مطمئن باشید به علاوه می توانید برای ورودی این نرم افزار نیز کلمه عبور معین سازید تا با اطمینان بیشتری از این نرم افزار استفاده کنید.


لینک دانلود (حجم فایل حدود یک مگابایت می باشد)

رمز فایل: ندارد

لینک دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشند. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) روی این لینک کلیک کنید

ازسایت مبین



نوشته شده در تاریخ جمعه 88/2/11 توسط ایران

نرم افزار جدید محصول 2009!
دیگر نیاز به مترجم برای ترجمه متن های انگلیسی نیست !

نرم افزار Power Translator 12.0 جدید محصول سال 2009 با این نرم افزار سایت های خارجی را با زبان فارسی باز کنید دیگر اطلاعات و مطالب در دسترس شماست تمامی مطالب انگلیسی سایت ها را فارسی ببینید.دیگر نیازی به مترجم ندارید کافیست با یک کلیک به نرم افزار دستور دهید که سایت یاهو را برای شما فارسی کند در یک چشم به هم زدن سایت کاملا فارسی شده و تمامی کلمات معنی میشوند.
نمونه ای از سایت یاهو که توسط این نرم افزار ترجمه شده!
اینجا کلیک کنید

- برخی وی‍ژه گی های نرم افزار Power Translator 12.0
- سازگاری کامل با محیط های مختلف به خصوص محیط وب و نرم افزارهای Internet Explorer و Firefox
- سازگاری کامل با ویندوز XP , ویستا
- قویترین و محبوبترین مترجم متن
- ترجمه دو طرفه برای هر یک از 16 زبان( از جمله زبان فارسی )
- مترجم متون و عبارات فارسی ، انگلیسی ، چینی، فرانسوی ، آلمانی ، روسی، اسپانیایی، ترکی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای ، هلندی، هبری ، لهستانی و اکراینی به یکدیگر !
- سرعت بسیار بالا و دیتابیس عظیم لغت و گرامر که این نسخه را به بهترین و کامل ترین نسخه مبدل کرده است
- بهره مندی از تکنولوژی تشخیص گفتار Speech Recognition برای ترجمه صحبتها از زبان های English, German, French, Spanish, Japanese, و Chinese !


لینکهای دانلود

LEC.Power.Translator.Pro.v.12.part1.rar
LEC.Power.Translator.Pro.v.12.part2.rar
LEC.Power.Translator.Pro.v.12.part3.rar
LEC.Power.Translator.Pro.v.12.part4.rar
LEC.Power.Translator.Pro.v.12.part5.rar
LEC.Power.Translator.Pro.v.12.part6.rar
LEC.Power.Translator.Pro.v.12.part7.rar
LEC.Power.Translator.Pro.v.12.part8.rar

رمز فایل: ندارد

لینک دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشند. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) روی این لینک کلیک کنید

از سایت مبین



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 88/2/8 توسط ایران

نرم افزار تقویم اسلامی سال 1388 کاری از شرکت توسعه سامانه های رایانه ای سما توس میباشد که به صورت رایگان در اختیار شما دوستان قرار داده است. تقویم رایگان شامل امکانات: تقویم هجری شمسی، مناسبت های مذهبی، یادآوری زمان اذان، نمایش تاریخ هجری قمری، اوقات شرعی میباشد. در نسخه پیشرفته و حرفه ای علاوه بر امکانات فوق شما میتوانید از نمایش تاریخ میلادی، پشتیبانی از صفحات لمسی، ثبت یادآوری ساده، ثبت یادآوری دوره ای، ثبت یادآوری پیشرفته، لیست کارهای دردست انجام را استفاده کنید.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار تقویم اسلامی سال 1388:
- نمایش تقویم هجری شمسی، هجری قمری و میلادی به همراه مناسبت ها
- پشتیبانی کامل از گوشی های با صفحه لمسی
- نمایش اعمال مذهبی مناسبت ها مطابق با کتاب مفاتیح الجنان
- نمایش کامل اوقات شرعی با امکان انتخاب بیش از 1200 شهر
- نمایش مدت زمان مانده به اذان
- امکان درج انواع یادآوری ها (جلسه، سالگرد، قرار ملاقات، ...) با امکان تکرار دوره ای
- امکان ثبت کارهای روزانه (To-do)
- امکان فعال نمودن زنگ برای اذان، یادآوری ها و کارهای روزانه
- عملکرد مستقل برنامه برای نمایش و تایپ زبان فارسی
- و ...

 این نرم افزار به صورت جاوا می باشد و بر روی اکثر گوشی هایی که جاوا پشتیبانی می کند قابل نصب می باشد.
 

لینک دانلود مستقیم (حجم فایل حدود یک مگابایت می باشد)

رمز فایل: ندارد

برای دانلود، روی لینک بالا کلیک سمت راست کرده و Save Target As را بزنید.

نکته: فایل مورد نظر بصورت فشرده با پسوند Zip میباشد. لذا بعد از دریافت فایل، آن را از حالت فشرده خارج و سپس با استفاده از دستگاه بلوتوث یا کابل و یا دستگاه کارت ریدر برروی گوشی موبایل خود Install نمایید.

از سایت مبین



با کمک ابزار فوق و دارا بودن یک ارتباط اینترنتی مناسب شما قادر به مشاهده کانال های تلویزیون اینترنتی و همینطور شنیدن رادیو های اینترنتی خواهید بود. این ابزار همچنین قادر به نمایش تصاویر دوربین های پخش زنده مستقر در مکان های زیارتی ائمه اطهار است.

رادیو ها:
رادیو معارف، رادیو قران، رادیو ورزش، صدای آشنا، جوان
شبکه های داخلی:
شبکه 1، شبکه 2، شبکه 3، شبکه 4، شبکه 5، شبکه خبر، شبکه آموزش، شبکه قران، شبکه لبیک، شبکه سلام
شبکه های برون مرزی:
جام جم 1، جام جم 2، جام جم 3
شبکه های غیر فارسی:
PressTV، العام، کوثر، سحر، قدس
شبکه های غیر فارسی:
اهل البیت (ع)- عراق، المنار-لبنان
زیارت از راه دور:
زیارت حضرت امام علی علیه السلام، زیارت حضرت امام حسین علیه السلام، زیارت امامین کاظمین علیهما السلام، زیارت حضرت امام رضا علیه السلام، روضه منوره امام رضا علیه السلام، صحن جمهوری حرم امام رضا علیه السلام، صحن انقلاب حرم امام رضا علیه السلام، زیارت حضرت عباس علیه السلام، زیارت حرم عبدالعظیم حسنی علیه السلام
 

لینک دانلود مستقیم (حجم فایل کمتر از یک مگابایت می باشد)

رمز فایل: ندارد

برای دانلود، روی لینک بالا کلیک سمت راست کرده و Save Target As را بزنید.

از سایت مبین



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 87/4/30 توسط ایران
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 87/4/30 توسط ایران

http://www.ctapt.de/flashface/

Ultimate Flash Face یک نرم افزار آنلاین چهره نگاری می باشد که با ابزارهای مختلف کاربران را در این امر یاری می دهد. در واقع می توان این نرم افزار را مشابه نرم افزار های چهره نگاری پلیسی دانست چرا که شباهت زیادی به آن ها دارد.
توسط این نرم افزار می توانید به آسانی چهره مورد نظر خود را بسازید و سپس از آن ها چاپ بگیرید. این نرم افزار تحت وب به صورت فلش می باشد و نیازی به دانلود و نصب ندارد.

منبع : www.persiandownload.ir



<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 303
بازدید دیروز: 344
کل بازدیدها: 7490549

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]