سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود نرم افزار های پرتابل و کاربردی - معارف اسلامی
 
...
 

نسخه پرتابل بازی جذاب و هیجان انگیز موتورسواری
Yamaha Supercross


لینک دانلود (حجم فایل حدود 77 مگابایت)

 

رمز فایل: ندارد

لینک دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشند. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) روی این لینک کلیک کنید

از سایت مبین



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 88/6/2 توسط ایران

حتماً تا به حال برای شما این مورد پیش آمده است که ویندوزتان خراب شده باشد و نتوانسته باشید وارد ویندوز شوید و یا به دلیل ویرورسی شدن سیستم، ویندوز شما بقدری کند شده باشد که عملاً قادر به انجام هیچ کاری نبوده باشید. متاسفانه در اینگونه مواقع هیچ راهی بهتر از نصب مجدد ویندوز نیست اما مشکل دیگر مدت زمان طولانی نصب و راه اندازی ویندوز است و در مواقع ضروری که شما احتیاج به دسترسی به هارد دیسک خود دارید نصب مجدد ویندوز گزینه ی مناسبی نخواهد بود. در اینگونه شرایط اضطراری دیسک های زنده (بی نیاز به نصب) به عنوان یک سیستم عامل موقت میتوانند به شما در دسترسی به اطلاعات روی هارد دیسک تان کمک فراوانی کنند. دیسک های زنده (بی نیاز به نصب) اولین بار برای سیستم عامل لینکوس عرضه شداند و بدلیل انعطاف پذیری بالایی که این سیستم عامل با امکانات سخت افزاری متفاوت دارد. توزیع های متفاوتی از لینوکس به صورت دیسک زنده عرضه شد و مورد استقبال کاربران قرار گرفت. از دیر باز کاربران ویندوز نیز خواهان دیسک زنده ای از ویندوز بوده اند تا بتوانند بدون نیاز به نصب ویندوز، از آن استفاده کنند. شرکت مایکروسافت هنوز هیچ گونه ویندوز زنده ای به بازار عرضه نکرده است ولی بسیاری از برنامه نویسان و علاقه مندان توانسته اند فایل های ویندوز را به گونه ای تغییر بدهند که قادر به اجرا ویندوز تنها از روی سی دی و بدون نیاز به نصب باشد و نسخه های مختلفی از این دیسک های زنده با امکانات مختلفی منتشر شده است.
Windows XP 2009 USB Stick کوچکترین ویندوز ایکس پی همراه است که آماده دریافت می باشد.

راهنما:
ابتدا Flash Memory را با HPUSBFW.EXE که داخل پوشه موجود است به صورت FAT فرمت کنید و سپس تمام فایل های موجود را در آن کپی کنید و سیستم را برای بوت از USB تنظیم نمایید.


لینک دانلود
(حجم فایل حدود 70 مگابایت می باشد)

رمز فایل: ندارد

لینک دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشند. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) روی این لینک کلیک کنید



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 88/4/29 توسط ایران

سلام

عید همه ی شما مبارک

نرم افزارهای زیادی رو در  اینترنت دیدید و دانلود کردید و عمل نکرد و چند تا فحش هم به صاحب اون سایت یا وبلاگ دادید .درسته ؟

اما عزیز جون همه این ها رو اول خودم دانلود کردم و الان استفاده می کنم بعد برای شما گذاشتم.

بنظرم سایت کمیاب آنلاین از معدود سایت هایی است که بهترین نرم افزار ها رو گذاشته. من تا کنون یه یاد ندارم نرم افزاری رو از اون دانلود کرده باشم و کار نکنه.

این چند روز  هم دنبال رنگاری منزل بودم  و صد البته هنوز هم تموم نشده. برای همین کمتر فرصت داشتم تا....

برای آدم شدن ما هم، همچنان دعا بفرمایید.هنوز که اثری از دعا های شما در خودم نمی بینم آقا دل به کار بدید. خوب دعا کنید.

http://www.kamyabonline.com/



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 88/4/29 توسط ایران

Portable NOD32 AntiVirus محصولی از کمپانی ESET، آنتی ویروسی بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت همه جانبه و تمام وقت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojan ها، هکر ها و سرقت های اینترنتی .

با این بسته می توانید بدون نصب نرم افزار هر کجا که اراده کنید به ویروس کشی به پردازید.

بخش های اصلی تشکلیل دهنده NOD32 Antivirus
- Antivirus MONitor :
این بخش که به اصطاح (AMON) نامیده می شود برای جستجوی خودکار و همیشگی File ها برای پیدا کردن ویروس قبل از دسترسی کاربران به آنها می باشد.
- NOD32 :
این بخش برای جستجوی دستی File ها یا Drive های مختلف می باشد.
- Internet MONitor :
این بخش که به اصطلاح (IMON) نامیده می شود برای جستجو و از بین بردن File های آلوده قبل از رسیدن به سیستم کاربر در شبکه اینترنت می باشد.
- Email MONitor :
این بخش که به اصطلاح (EMON) نامیده می شود برای جستجوی Email های دریافتی و فرستاده شده به وسیله برنامه های Microsoft Outlook و Microsoft Exchange می باشد.
- Document MONitor :
این بخش که به اصطلاح (DMON) نامیده می شود برای جستجوی اسناد متنی و File های Microsoft Office می باشد.

قابلیت های نرم افزار :
- ThreatSense® technology چک کردن کد ها برای پیدا کردن برنامه های مخرب مانند ویروس ها، برنامه های جاسوسی و ...
- جستجو کننده ای بی نظیر و هوشمند برای پیدا کردن File هایی که مشکوک به آلودگی های جدید و ناشناخته هستند.
- محافظت از تمام راههای نفوذ ویروس ها به سیستم شامل : SMTP، POP3، HTTP و all local و removable media .
- جلوگیری از اجرا و انتشار File های آلوده به ویروس.
- توانایی پاک کردن برنامه های مخرب فعال در حافظه.
- پاک کردن آلودگی از File هایی که فقط خواندنی هستند. (مانند File های DLL در حال اجرا).
- اجرای خودکار در هنگام بالا آمدن ویندوز.
- آپدیت ساعتی آنتی ویروس و کم حجم بودن حجم آپدیت های دانلود شده (مناسب برای سرعت های پایین ).
- پشتیبانی از ویندوزهای 95 / 98 / ME / NT / 2000 / 2003 / XP/ Vista .
و ...



 

دانلود نرم افزار با حجم 10 مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 88/4/29 توسط ایران

بالاخره وعده ی شرکت Adobe در مورد انتشار ویرایش 10 فتوشاپ به حقیقت پیوست و نسخه ی نهایی این نرم افزار مشهور منتشر شد. اگر از طرفداران فتوشاپ باشید به احتمال زیاد با نسخه ی آزمایشی Photoshop CS3 کار کرده اید و بی صبرانه انتظار نسخه ی آصلی را میکشیدید.
فتوشاپ مشهور ترین و پرکاربرد ترین نرم افزار ویرایش تصویر در دنیا میباشد. میلیونها کاربر در سراسر جهان از این نرم افزار قدرتمند برای ویرایش تصاویر و خلق تصاویر جدید استفاده میکنند.

ویژگیهای جدید Photoshop CS3 برای عکاسی دیجیتال عبارتند از:
- رابط کاربری جدید
- ابزار Quick select برای انتخاب سریع و آسان
- کاربری آسان در استفاده از ابزار Curve
- افزایش قابلیت های پنجره چاپ
- ابزار تبدیل عکسهای رنگی به سیاه و سفید
- افزایش امکانات bridge برای دسترسی آسانتر به عکس ها
- ابزار Smart Filter به منظور کنترل بهتر روی اعمال و حذف فیلتر ها
- امکان مشاهده اثر ابزار های clone و Heal پیش از اعمال
- Adobe Camera RAW جدید
- افزایش سرعت و کارایی فتوشاپ متناسب با هر نوع سیستم
- سازگاری با ویندوز ویستا

و این بار فتوشاپی که همیشه همراه شما است و در هر جایی بدون نصب می توانید از این فتوشاپ استفاده کنید. کافی است شما این فتوشاپ را داخل مموری فلش خود بریزید و یا آن را بر روی سی دی رایت کنید و در هر جایی فقط با کلیک بر روی آیکون فتوشاپ از استفاده این نرم افزار لذت ببرید.

برای دانلود روی ادامه متن کلیک کنید



دانلود با حجم ??.? مگابایت

پاسورد فایل : www.kamyabonline.com



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 88/4/29 توسط ایران

 

اگر کار با نرم افزار هایی مانند ماکرو مدیا فلش یا سوییش مکس و اسکریپت ها را بلد نیستید همچنین می خواهید یک بنر فلش حرفه ای را خود طراحی کنید، دیگر نیاز به یادگیری آن ها ندارید چونکه سایت کمیاب آنلاین نرم افزاری حرفه ای برای تازه کارها تهیه دیده است که تنها با چند کلیک به سرعت برای شما یک فلش زیبا و حرفه ای طراحی می کند.

Aleo Flash Intro Banner Maker نرم افزاری با ابزار قدرتمند فلش برای ساخت فلش های ابتدای سایت، بنر های تبلیغاتی، کارت پستال الکتریکی و نمایش اسلاید به آسانی و تنها با چند کلیک می باشد. تنها کاری که می بایست انجام دهید وارد کردن نوشته مورد نظر و انتخاب افکت های آماده و قابل تغییر پشت زمینه و انیمیشن متن است. مشخصه و تنظیم نوشته کاملا قابل تغییر بوده و امکان انتخاب نوع فونت، اندازه، عرض و طول، شفافیت، چرخش، حاشیه، سبک پرکردن نوشته و ... بنر دلخواه و مورد نظر شما را طراحی می کند. تمام افکت های پشت زمینه و نوشته قابل تنظیم و تغییر بوده و تمام امکانات یک بنر مانند متن و فونت، آدرس سایت قابل کلیک، تغییر رنگ ها و صداهای مورد نظر در آن موجود می باشد.



 

دانلود با حجم ?.? مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 88/4/29 توسط ایران

 

نرم افزار Picture Resize Genius یکی از کم حجمترین و کاملترین نرم افزارهای تغییر اندازه تصاویر بدون کاهش کیفیت در آنها میباشد.

از مهمترین ضروریات بیشتر عملیات گرافیکی تغییر اندازه تصاویر میباشد که خصوصا در تبدیل تصاویر کوچک به بزرگ از اهمیت ویژه ای برخوردار میباشد. از دهه 20 میلادی و شروع جدی عملیات تبدیل بر روی عکسها پژوهشگران پی بردند همواره در تبدیل عکسهای کوچک به بزرگ کیفیت تصاویر بسته به میزان بزرگنمایی به طور چشمگیری کاهش مییابد . و چون فقدان اطلاعات به مفهوم حقیقی آن دلیل اصلی کاهش تصاویر به شمار میرفت تلاش چندانی نیز جهت رفع این نقیصه صورت نگرفت .
در دهه 50 میلادی با شروع عصر آی تی و ماشینهای پردازش تصویر ، بهبود فرآیند بزرگنمایی شکل جدی تری به خود گرفت و دانشمندان بسیاری تلاش کردند تا با استفاده از تئوری های ریاضی ، الگوریتم مناسبی جهت تبدیل تصاویر کوچک به بزرگ بدون افت قابل توجه در کیفیت ، پیدا نمایند .
نخستین مشکل در این باب به پدیده ای باز میگردد که اصطلاحا به آن Pixelize گفته میشود و هنگامی رخ میدهد که به منظور بزرگنمایی ، هر پیکسل ( کوچکترین نقطه قابل تفکیک در یک تصویر ) از یک تصویر به تعداد بیشتری از پیکسل با مشخصات یکسان تبدیل میگردد و چنان به نظر میرسد که گویا پیکسلها از اندازه اصلی خود بزرگتر شده اند و یا با یکی از ابزارهای بزرگ کننده نظیر ذره بین به تصویر نگریسته میشود .

الگوریتم این تبدیل بسیار ساده بوده و در این نوع بزرگنمایی هر پیکسل تنها به تعاد بیشتری از پیکسلهای متناظر با همان مشخصات رنگ و روشنایی ، تبدیل میگردد.
نرم افزارهای بسیاری قادر به این نوع تبدیل میباشند و البته کاربرد آن نیز به دلیل کاهش کیفیت محدود میباشد .
قدم بعدی از اصلاح روش بزرگنمایی پیش بینی تغییر مشخصات هر نقطه در مقایسه با نقاط مجاور به صورت ریاضی و اعمال آن به نقاط مرزی در مجموعه پیکسلهای جایگزین میباشد .
در این روش بسته به حجم محاسبات و در نظر گرفتن تعداد نقاط مورد مقایسه قرار گرفته میتوان به کیفیت قابل قبولی در بزرگنمایی های سطح متوسط دست یافت .

با گذشت نزدیک به پنجاه سال از آن دوران ، و هم اکنون از روشهای به مراتب بهتر و کاملتری از الگوریتم بررسی نقاط مجاور استفاده میگردد که حتی شماری از آنها کاملا جنبه تجاری داشته و در کتابهای کلاسیک پردازش تصویر به آنها اشاره ای نشده است .

Picture Resize Genius نرم افزار کاملا تخصصی تغییر اندازه تصاویر میباشد . در این نرم افزار غیر از بزرگنمایی ساده که ذکر آن رفت ، میتوان با یازده روش مختلف به نغییر اندازه تصاویر پرداخت که عبارتند از :
Triangle ، Hermite ، Bell ، Spline ، Lanczos3 ، Mitchell ، Nearest ، Linear ، FastLinear ، Bilinear ، Bicubic
هر کدام از الگوریتمهای فوق در شرایط خاصی میتواند کارایی بیشتری از خود نشان دهد که تا حدی به سلیقه کاربر نیز بستگی پیدا میکند .
به طور مثال استفاده از الگوریتم Bell برای تبدیل تصاویر پرتره از انسان ، غالبا به نتایج بهتری منجر میگردد .
در این نرم افزار همچنین میتوان از امکانات دیگری به منظور ویرایش تصاویر استفاده نمود که شامل تغییر نام ، برش Cut ، ویرایش رنگ ، روشنایی و کنتراست ، گاما Gamma ، چرخش و …. میباشد.
همچنین توسط این نرم افزار میتوان تصاویر را به صورت گروهی نیز تغییر داد و نتایج حاصل با سرعت مناسبی در پوشه تعیین شده ذخیره میگردد .
نرم افزار کاملا Portable میباشد و به کرک خاصی نیاز ندارد .
برای اجرای نرم افزار تنها کافی است از پوشه Portable Picture Resize Genius 2.6.3 فایل Portable Picture Resize Genius 2.6.3.exe را اجرا فرمایید .



 

دانلود با حجم ?.? مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 88/4/29 توسط ایران

همه با مرورگر قدرتمند فایرفاکس آشنا هستند !

این هم از جدید ترین نسخه قالب حمل (پرتابل) فایرفاکس که بدون نیاز به نصب و با کپی کردن آن روی مموری یا سی دی یا هارد یا در هر جایی میتوانید آن را اجرا و استفاده کنید !



 

دانلود با حجم 2.6مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com



پرتابل یکی ازکم حجم ترین و کاملترین نرم افزارهای ایجاد اثرات گرافیکی با Magic Effect Photo Editor

رم افزار Magic Effect Photo Editor بدون نیاز به نصب و به صورت خیلی سریع میتواند تغییرات ناشی از بیش از 150 نوع Fi-lter مختلف را به تصویر مورد نظر اعمال نماید.
این پالایه ها که در 15 گروه ده تایی طبقه بندی شده اند عبارتند از :
Preset ، Sketch ، LightA ، LightB ، LightC ، Star ، Amazing ، Water ، Dream ، Whether ، Color ، Art ، Texture
Edge ، Frame
که نام بسیاری از آنها برای کاربران نرم افزارهای گرافیکی کاملا آشنا میباشد .
حاصل تغییرات هر کدام از Fi-lter های گروه فوق در ده حالت متفاوت و بدون نیاز به تنظیم ، کاملا قابل رویت میباشد و تنها با یک کلیک بر روی آن به تصویر اصلی اضافه میگردد.
تصاویر حاصل نیز به صورت کاملا استاندارد و سریع قابل ذخیره Save در مکان مورد نظر میباشد.
نرم افزار کاملا Portable میباشد و نیازمند کرک خاصی نمیباشد.
برای استفاده از نرم افزار تنها کافی است از پوشه Magic Effect Photo Editor v.2009.2.1 فایل MagicEffect.exe را اجرا فرمایید .



دانلود با حجم ?.? مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 88/4/29 توسط ایران

 

نرم افزار های Portable احتیاجی به نصب بر روی ویندوز ندارند و به راحتی قابل حمل و اتنقال به انواع مختلف کول دیسک ها و حافظه های جانبی هستند . بنابراین شما قادرید تا از نرم افزارهای مورد علاقه خود در کامپیوترهای دیگر مثل کافی نت ها ، و ادارات استفاده کنید آن هم بدون آنکه آن را نصب کرده باشید.
شاید برای شما نیز پیش آمده باشه که فایلی را در نرم افزار Word تایپ نموده اید و بر روی یک کامپیوتر دیگر که قصد اجرای آن را دارید متوجه شده اید که نرم افزار Word بر روی آن نصب نیست …. چه می کنید ؟
می توانید با استفاده از نرم افزار Portable Word به راحتی تمامی فایلهای تایپ شده در Word ?? - Word ????- Word???? را در آن گشوده و یرایش کنید .
همچنین قادرید تا خود اقدام به ایجاد یک فایل متنی در این نرم افزار کرده و سپس آن را به کامپیوتر دیگری انتقال دهید .



 

دانلود با حجم ?.? مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com



<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 264
بازدید دیروز: 344
کل بازدیدها: 7490510

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]