سفارش تبلیغ
صبا ویژن

متفرقه - معارف اسلامی
 
...
نوشته شده در تاریخ جمعه 88/7/3 توسط ایران

از چه طریق و راهی متوجه بشویم که چه رنگی به ما می‌آید؟ و چه رنگی به ما نمی‌آید؟
انسان‌های دارای پوست‌های مختلفی هستند: پوست‌های روشن، تیره، گندمی و.... هم چنین دارای رنگ مو‌های متفاوتی هستند: روشن، بلوند، شرابی، مشکی و .... .
بعضی از رنگ‌ها هستند که نسبت به رنگ‌های دیگر بیشتر به شما می‌آیند و هنگامی که این رنگ‌ها را می‌پوشید : زیبا تر ، شیک تر به نظر می‌آید .
به شما توصیه می‌کنیم قبل از اینکه لباس جدید خود را خریداری کنید حتما این مقاله را بخوانید و رنگ‌هایی که شما را زیباتر نشان می‌دهند را بشناسید ، خرید خود را آغاز کنید :
1- تصور کنید که وارد یک بوتیک لباس فروشی شده اید ، از یک مدل لباس خوشتان آمده است و آن مدل لباس دارای چند رنگ متفاوت هستند ، شما از دو یا سه رنگ آن لباس خوشتان می‌آید اما نمی‌دانید از بین این چند رنگ کدام را انتخاب کنید ؟ چه باید کرد ؟ توصیه می‌کنیم که لباس مورد نظر را با رنگ‌های مختلف در زیر صورت خود بگیرید ، اثری که رنگ مورد نظرتان بر روی صورت شما می‌گذارد دقت کنید و مشاهده کنید آیا رنگ صورت شما را باز می‌کند ، یا اینکه رنگ صورتتان را تیره تر می‌کند ; رنگ لباسی که انتخاب می کنید باید به نحوی باشد که پوست صورت شما را باز و روشن کند . اگر رنگ صورتتان تیره شد ، حالت و فرم چشم‌هایتان عوض شد ، یا اینکه موج خستگی یا تیره گی را بر صورت شما گذاشت ، شما باید به این نتیجه برسید که این رنگ به شما نمی‌آید به خاطر رنگ پوستتان ، رنگ موهایتان و یا رنگ چشمانتان و ..... . پس بهتر است رنگ دیگری را انتخاب کنید .
2- آیا رنگ پوست تاثیر بسزایی در انتخاب رنگ‌ها برای شما دارد ؟ بله رنگ پوست تاثیر بسزایی در انتخاب رنگ‌ها دارد . اگر رنگ پوستتان سفید یا تیره باشد ، رنگ‌هایی را که انتخاب می‌کنید تفاوت دارد ، البته علاوه بر رنگ پوستتان ، رنگ موهایتان نیز تاثیر بسزایی دارد . برای مثال هنگامی که رنگ موهایتان مشکی بود یک رنگ خاص به شما نمی‌آمده اما اکنون که رنگ موهایتان تغییر داده ، همان رنگ قبلی کلی به شما می‌آید و صورت شما را کلی تغییر داده است ، و شیک تر شده اید .
3- آیا رنگ موهایتان نیز تاثیر بسزایی در انتخاب رنک‌ها برای شما دارد ؟ معمولا رنگ موهای اولیه هر کس ، و رنگ موی طبیعی که خداوند به انسان‌ها هدیه کرده است آن رنگ مناسب ترین و بهترین رنگ می‌باشد ، اما یک سری از افراد با رنگ مویی که مخصوص خودشان و ذاتی می‌باشد ، جلوه و ظاهر خوبی پیدا نمی‌کنند برای همین مجبور می‌شوند که موهایشان را رنگ کنند . اما از کجا متوجه شویم که چه رنگی به ما می‌آید ؟
اگر می‌خواهید متوجه شوید که موهایتان باید به چه رنگی باشد که به شما بیاید باید به سه عاملی که در زیر برایتان توضیح می‌دهیم دقت کنید :
1- رنگ چشمانتان ، 2 – رنگ پوست صورتتان 3- رنگ ذاتی موهایتان
دقت کنید تا بتوانید به این موضوع پی ببرید و رنگ مناسب را انتخاب کنید . ترکیب سه عامل گفته شده راهی مناسب است ، و شما را در انتخاب بهترین رنگ یاری می‌دهد .
4- به افرادی که دارای رنگ موهای خاکستری هستند چه رنگ‌های می‌آید ؟ اگر می‌خواهید افراد زیادی جذب شما شوند و توجه بیشتری را جلب کنید توصیه می‌کنیم که رنگ‌های سرد ، آرام و ملایم بپوشید . لازم به ذکر است رنگ‌های سرد و تند را نپوشید بهتر است رنگ‌های سرد و ملایم را بپوشید تا با رنگ موی شما‌هارمونی و تطبیق بیشتری داشته باشند تا شما را زیباتر نشان دهند ، نه اینکه کاملا بر ضد هم باشند .
رنگ‌هایی مانند : آبی آسمانی ، صورتی‌های کم رنگ ، رنگ‌های پوست پیازی ، لیمویی‌های ملایم ، بنفش‌های کم رنگ ، گلبه هی ، سبز ، مشکی ، سفید ....
5- اگر رنگ موهایتان کمی روشن تر از خاکستری است ، دیگر رنگ‌های سرد را به شما پیش نهاد نمی‌کنیم ، بر عکس رنگ‌های پر رنگ و گرم را به شما پیش نهاد می‌کنیم .
رنگ‌هایی مانند : سبز زمردی ، قرمز کبود ، قرمز ، مشکی ، سفید ، را به شما توصیه می‌کنیم و رنگ‌هایی مانند : برنز ، رنگ‌های خاکی و رنگ‌هایی در این سبک بپرهیزید .
6- به افرادی که دارای رنگ موهای مسی هستند چه رنگ‌های می‌آید ؟ شما نباید رنگ‌های سرد و ملایم را بپوشید بلکه باید لباس‌هایی را که انتخاب می‌کنید از جمله رنگ‌های گرم و تند باشند.
رنگ‌هایی مانند : بنفش ، قرمز‌هایی که کمی تیره باشند به شما جلوه ی خوبی را خواهند بخشید . رنگ‌های که در این درجه بندی رنگی قرار دارند و در این ردیف قرار می‌گیرند را می‌توانید انتخاب کنید . رنگهایی مانند : سبز‌های لجنی ، زرد پر رنگ ، نارنجی‌های آتشین ، …. شما با پوشیدن این رنگ‌ها زیباتر و شیک تر جلوه خواهید کرد . در عوض رنگ‌هایی مانند : آبی نفتی ، خاکستری ، از جمله رنگ‌های هستند که به شما نمی‌آیند.
7- به افرادی که دارای موهای سفید و یا جو گندمی هستند چه رنگ‌های می‌آید ؟ افرادی که دارای موهای سفید و جو گندمی هستند از رنگ‌هایی که دارای‌هارمونی و ترکیب سرد ، و پر رنگ هستند می‌توانند استفاده کنند و لباس‌هایی با این رنگ‌ها را بپوشند.

از سایت مبین



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 87/5/1 توسط ایران
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 87/4/18 توسط ایران

 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

 

 



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 87/2/3 توسط ایران

http://mesbahzadeh.com/

سلام جناب مهندس

کم کم عربی تو هم داره خوب می شه .به قول عمو سیف الله اگه ترشی نخوری یه چیزی می شی!

صبح عالی و همکاران محترمتان بخیر ما رو هم دعا کنید این روزا سرم یه کمی زیادی شلوغه. همش ...

راستی کلیپ صوتی «روایت دیگری از جنگ» رو حتما گوش کنید بسیار زیبا و در عین حال کوتاه حدود نه دقیقه فکر کنم باشه

با من در ارتباط باش والا...



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 87/2/3 توسط ایران
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 87/2/3 توسط ایران
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 87/1/26 توسط ایران
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 86/12/20 توسط ایران
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 86/12/19 توسط ایران
   1   2   3      >
.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 27
کل بازدیدها: 7482338

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]