سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آنتی ویروس - معارف اسلامی
 
...
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 88/3/17 توسط ایران
معرفی چند سایت ویروس یاب آنلاین
با استفاده از ویروس یاب های آنلاین می توانید کل سیستم یا فایل خاصی را اسکن کرده و از آلوده بودن یا نبودن آن اطمینان حاصل کنید :
http://housecall.trendmicro.com
http://www.kaspersky.com/scanforvirus
http://security.symantec.com
http://www.bitdefender.com/scan8/ie.html
http://www.virustotal.com
http://www.pandasecurity.com/homeusers/solutions/activescan
http://virusscan.jotti.org
http://www.eset.com/onlinescan
http://onlinescan.avast.com
http://www3.ca.com/securityadvisor/virusinfo/scan.aspx

نوشته شده در تاریخ یکشنبه 88/3/17 توسط ایران
Link: http://www.kaspersky.com/virusscanner

خب اگر یک موقعی لازم داشتید که بدون نصب ویروس کش و یا تعویض ویروس کش موجودتان اقدام به چک کردن کامپیوترتان کنید. این یکی از بهترین ابزارهایی است که می تواند به دردتان بخورد. در واقع این یک ویروس یاب آنلاین است. برای استفاده از آن کافی است روی دگمه مربوطه کلیک کنید و بهتر است از طریق براوسر آی ای اینکار را بکنید. بعد از اینکار یکسری سوال از شما پرسیده  می شود که مثلا آیا به سایت کاسپرسکی اعتماد دارید یا نه و در نهایت نصب برنامه شروع می شود. اولین بار ممکن است اینکار زمان زیادی ببرد ولی برای بارهای بعدی زمان کمتری خواهد برد. بعد از اینکه اجزاء لازم نصب شدند. می توانید اقدام به جستجوی ویروس ها نمایید. مثلا می توانید فقط بخشهای حساس کامپیوتر را چک کنید، یک دایرکتوری خاص را بهش معرفی کنید و یا اینکه همه ی یک درایو یا دیسک را چک کنید. توجه کنید که ویروس یاب فوق فقط وجود ویروس ها را تشخیص می دهد و برای از بین بردن آنها کاری نمی کند. اگر بخواهید آنها را پاک کنید لازم خواهد بود که نسخه اصلی ویروس یاب کاسپرسکی را نصب کنید و یا مثلا با ویروس یاب نورتون آنرا حذف کنید.
یکی دیگر از امکانات جالب همین سایت این است که می توانید از آن جهت چک کردن سریع برنامه ها یا فایلهای کوچکی که نمی دانید آلوده به ویروس هستند یا نه نیز استفاده کنید. فرض کنید که یک برنامه کوچک از اینترنت گرفته اید و نمی دانید که می توانید بهش اعتماد کنید یا نه. در اینمورد می توانید از گزینه چک کردن فایل استفاده کنید که نیازی به نصب برنامه نیز ندارد. این مورد مثلا برای جاهایی که دسترسی به کامپیوتر خودتان ندارید مفید است. حسنی که کاسپرسکی نسبت به بقیه ویروس یاب ها دارد این است که به روز ترین بانک اطلاعاتی ویروس ها را دارد و تقریبا می توانید مطمئن باشید که آخرین ویروس ها را می شناسد.



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 87/1/18 توسط ایران

OneClickScan یک ضدویروس آن لاین برای کاربران اینترنتی است که توسط آن می توانید هارد دیسک ها، دیسکت ها ،سی دی درایو ها و حتی فایلهای فشرده خود را از وجود ویروسها ،ترویاها و کرم های اینترنتی و ... پاکسازی نمایید.

http://www.imenantivirus.com/scanf.htm

عالی بود



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 86/11/21 توسط ایران

منطقی است کاربران هیچ‌گاه بیش از یک آنتی‌ویروس روی کامپیوتر خود استفاده نکنند، اما مطمئناً بی‌خیال‌ترین کاربران هم به مقایسه نتایج احتمالا‌ً متفاوت آنتی‌ویروس‌ها در اسکن فایل‌های آلوده کنجکاو هستند؛ مخصوصاً اگر این عملیات بدون نیاز به نصب و پیکر بندی هیچ بسته نرم‌افزاری و تنها از طریق یک سایت و فقط در عرض چند ثانیه امکان‌پذیر باشد.

http://virusscan.jotti.org/



.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 27
کل بازدیدها: 7482341

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]