سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کتاب دا به صورت فایل pdf - معارف اسلامی
 
...
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90/3/1 توسط ایران

دا ، خاطرات سیده زهرا حسینی از جنگ تحمیلی و اوضاع خرمشهر در روزهای آغازین جنگ است. دختری هفده ساله که با شروع جنگ در روز اول مهر سال پنجاه و نه زندگی‏اش دگرگون می‏شود. روایتی باورپذیر، با فضاسازی بی‏نظیر، به گونه‏ای که خواننده خودش را در خیابان‏های شهر خرمشهر می‏بیند و البته حافظه فوق‏العاده خانم حسینی. آن چیزی که احترام و تحسین خواننده را برمی‏انگیزد این است که روای داستان کارهایی را انجام می‏دهد که دیگران از انجامش سر باز می‏زنند و شاید آن کارها را کوچک و خوار می‏شمرند.

او برای کمک و خدمت، قبرستان را انتخاب می‏کند. غسل و کفن و دفن شهدای جنگ. روز اول دچار ضعف و غش می‏شود اما... آنچه کتاب را بی‏همتا می‏کند بیان گوشه‏هایی از جنگ از زاویه‏ای است که تا به حال به آن پرداخته نشده است. کتابی که اوج فجایع جنگ و در ضمن گوشه‏ای از تاریخ کشور ما را بیان می‏کند. نتیجه گفت‏وگویی هزار ساعته، ارزش این همه هزینه کردن را دارد.

دانلود کتاب از سرور مستقیم

دانلود رایگان pdf کتاب "دا"  دانلود کنید

راهنمایی دانلود کتاب : برای دانلود کتاب در سایت پرشین گیگ روی آیکون "دانلود" کلیک راست کرده و گزینه save target as را انتخاب کنید ، اگر باز هم مشکل باقی بود از طریق نظرات با ما در میان بگذارید .

راهنمایی خواندن کتاب : برای خواندن کتاب پس از باز کردن فایل pdf کلیک راست (right click) کرده و گزین? Rotate clockwise  را انتخاب کنید .

http://www.fatemiyon.com/1389-08-28-00-06-49/1390-02-07-03-11-30/1716-------pdf



.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 246
بازدید دیروز: 210
کل بازدیدها: 7494403

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]