سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اصلاح اطلاعات اقتصادی خانوارها از سوم بهمن ماه - معارف اسلامی
 
...
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 88/11/1 توسط ایران

 پایگاه اطلاع‌رسانی دولت خبرداد: اصلاح اطلاعات اقتصادی خانوار از شنبه سوم بهمن آغاز می‌شود.
سامانه طرح جمع‌آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از سوم بهمن ماه بر اساس زمان‌بندی مشخص شده فعال است و خانواده‌ها باید پس از مراجعه به پایگاه اینترنتی www.amar.org.ir اطلاعات اقتصادی خود را در صورت صحت،‌ تایید و در صورت مغایرت، اصلاح کنند.
مرکز آمار ایران طی اطلاعیه‌ای از هموطنان خواست از سوم بهمن ماه برای اصلاح اطلاعات اقتصادی خود مربوط به طرح هدفمندکردن یارانه‌ها به پایگاه اطلاع‌رسانی این مرکز مراجعه کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، بر اساس این اطلاعیه سامانه طرح جمع‌آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از سوم بهمن ماه بر اساس زمان‌بندی مشخص شده فعال است و خانواده‌ها باید پس از مراجعه به پایگاه اینترنتی یاد شده اطلاعات اقتصادی خود را در صورت صحت،‌ تایید و در صورت مغایرت، اصلاح کنند.
بر این اساس خانوارهای یک تا دو نفره طی سه روز از سوم تا پنجم بهمن، خانواهای سه نفره از ششم تا هشتم بهمن، خانوارهای چهار نفره از نهم تا یازدهم، خانوارهای پنج نفره به بالا از 12 تا 14 بهمن می‌توانند به این پایگاه مراجعه کنند.
همچنین خانوارهایی که بر اساس زمان‌بندی فوق موفق به مراجعه نشده‌اند، از 15 تا 22 بهمن به مدت هشت روز می‌توانند به تایید یا اصلاح اطلاعات اقتصادی خود اقدام کنند.

از سایت مبین



.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 275
بازدید دیروز: 505
کل بازدیدها: 7487726

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]