سفارش تبلیغ
صبا ویژن

14 میلیون دلار جایزه برای دادن یک خبر موثق ودقیق - معارف اسلامی
 
...
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88/7/29 توسط ایران

به گزارش خبرنگار «شیعه نیوز» بنیاد جهانی پیگیری پرونده امام موسی صدر با ایجاد یک سایت اینترنتی با نام 14 میلیون (www.14000000.com) اعلام امادگی کرده است به هر گونه خبر موثق و دقیق که به روشن شدن سرنوشت پرونده امام موسی صدر کمک نماید جایزه خواهد داد .
این بنیاد خود را یک بنیاد غیر انتفاعی معرفی کرده و ابراز داشته به هیچ سازمان سیاسی و دولتی وابستگی ندارد و تنها یک بنیاد خیریه میباشد .
این بنیاد همچنین اعلام داشته است این حرکت ، اولین اقدام عملی در این خصوص میباشد و در اینده اقدامات دیگری را نیز در دستور کار خود قرار خواهد داد . این سایت هم اکنون به زبان فارسی میباشد و در اینده نزدیک به زبانهای انگلیسی و عربی به فعالیت خواهد پرداخت .
بنیاد جهانی پیگیری پرونده امام موسی صدر از همه ازادیخواهان خواسته است با فشار بر دولت لیبی این دولت را وادار به ادای توضیح در خصوص روبوده شده امام موسی نمایند.
شایان ذکر است امام موسی صدر در روز 14 خرداد سال 1307 هجری شمسی در شهر مقدس قم دیده به جهان گشود. پدر ایشان مرحوم آیت الله سید صدرالدین صدر، جانشین مرحوم آیت الله شیخ عبدالکریم حائری مؤسس حوزه علمیه قم و از مراجع بزرگ زمان خود بود. جد پدری ایشان مرحوم آیت الله سید اسماعیل صدر، جانشین مرحوم آیت الله میرزا حسن شیرازی و مرجع مطلق زمان خود، و جد مادری ایشان مرحوم آیت الله حاج آقا حسین قمی، جانشین مرحوم آیت الله سید ابوالحسن اصفهانی و رهبر قیام مردم مشهد بر علیه رضا خان بود.
امام موسی صدر در اواخر سال 1338 و به دنبال توصیه های حضرات آیات بروجردی، حکیم و شیخ مرتضی آل یاسین، وصیت مرحوم آیت الله سید عبدالحسین شرف الدین رهبر متوفی شیعیان لبنان را لبیک گفت و به عنوان جانشین آن مرحوم، سرزمین مادری خود ایران را به سوی لبنان ترک نمود.
امام موسی صدر در 3 شهریور سال 1357 و در آخرین مرحله از سفر دوره ای خود به کشورهای عربی، بنا بر دعوت رسمی معمر قذافی وارد لیبی، و در روز 9 شهریور ربوده گردید. دستگاههای قضایی دولتهای لبنان و ایتالیا، و همچنین تحقیقات انجام شده از سوی واتیکان، ادعای رژیم لیبی مبنی بر خروج امام از آن کشور و ورود ایشان به رم را رسما تکذیب نمود. مجموعه اطلاعات آشکار و پنهانی که طی دو دهه پیش بدست آمدند، تماما دال بر آن هستند که امام موسی صدر هرگز خاک لیبی را ترک نگفته است !
اکنون دولت لیبی و شخص معمر قذافی متهم اصلی این پرونده به شمار می آیند.



.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 604
کل بازدیدها: 7489679

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]