سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عذاب برزخى زنان - معارف اسلامی
 
...
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 88/7/23 توسط ایران

در این جا به عذاب برزخى دسته اى از زنان مجرمى که پیامبر اکرم صلى الله علیه و آله و سلم در شب معراج آن ها را دید توجه فرمایید.

حضرت امیرالمؤ منین علیه السلام فرمود: روزى من و فاطمه بر حضرت رسول صلى الله علیه و آله و سلم وارد شدیم دیدیم آن حضرت به شدت گریه مى کند. عرض کردم : یا رسول الله ! پدر و مادرم به فدایت باد. چرا مى گریید؟

فرمود: یا على ! شبى که مرا به معراج و آسمان ها بردند

زنان امتم را در عذابى سخت دچار مى دیدم ، حال به فکر آن ها افتادم و از شدت عذابى که بر آن ها وارد مى شد مى گریم .

زنى را دیدم که به موهاى خود آویخته شده و مغز سر او در اثر حرارت و گرمى آتش به جوش آمده بود. او زنى بود که موهاى خود را از نامحرم نمى پوشانید.

زنى را دیدم که به زبان آویخته شده بود از آب سوزان جهنم در حلق او مى ریختند. او زنى بود که با زبان ، شوهر خود را اذیت مى کرد.

زنى را دیدم که به پستان هاى خود آویخته شده بود، و او زنى بود که شوهرش را به خود راه نمى داد و از رختخواب دور مى کرد و مانع مقاربت او مى شد.

زنى را دیدم که گوشت بدن خود را مى خورد و آتش از زیر او شعله مى کشید. او زنى بود که براى غیر شوهر زینت مى کرد.

زنى را دیدم که پاهاى او را به دست هایش محکم بسته اند و مارها و عقرب ها بر او مسلط بودند (و او را نیش مى زدند). او زنى بود که بدن و لباسش دائما کثیف بود و از جنابت و حیض غسل نمى کرد و خود را تمیز و پاکیزه نگه نمى داشت ، به نماز اهمیت نمى داد و براى آن وضو نمى گرفت .

زنى را دیدم که در تنورى از آتش به پاهاى خود آویخته شده (و سر او آویزان بود) او زنى بود که بدون اجازه شوهر از خانه بیرون مى رفت .

زنى را دیدم که کور و کر و گنگ بود و در تابوتى از آتش قرار داشت و مغز سرش از بینیش خارج مى شد و بدنش در اثر جذام و برص قطعه قطعه شده بود. او زنى بود که بچه از زنا به وجود مى آورد و او را به گردن شوهر مى انداخت .

زنى را دیدم که گوشت هاى بدن خود را از جلو و عقب با قیچى هایى از آتش قیچى مى کرد. او زنى بود که خود را به نامحرم عرضه مى کرد و باکى از زنا دادن نداشت .

زنى را دیدم که دست ها و صورت او آتش گرفته بود و روده ها و چیزهاى اندرون خود را مى خورد. او زنى بود قواده (زنى که دلال است ، زنان را براى مردان بیاورد و واسطه زنا باشد.)

زنى را دیدم که صورتش مانند صورت سگ بود و آتش از عقب او داخل مى شد و از دهانش بیرون مى آمد و ملائکه با گرزهاى آتشین بر سر و بدن او مى کوبیدند. او زن غنا خوان و آرایش گر و نوحه کننده و حسود بود.


سپس آن حضرت فرمود: واى بر زنى که شوهر خود را به غضب آورد و او را ناراحت کند، خوشا به حال زنى که شوهرش از او راضى باشد.(280)


280-بحار، ج 18، ص 351.

http://azabha.mihanblog.com/post/4



.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 158
بازدید دیروز: 505
کل بازدیدها: 7487609

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]