سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی عوامل بزرگترین شبکه فساد اینترنتی در کشور-3 - معارف اسلامی
 
...
6ـ اصغر ر.ل.ع با نام مستعار امید (omid-hi):

سن: 39 سال    محل تولد: شیراز     وضعیت تأهل: مجرد     تحصیلات: ابتدایی     ساکن: شیراز

وی از مدیران اصلی سایت ضددین، ضد نظام و مستهجن آویزون و ایکس پرشیا می‌باشد که حدود 2000 تصویر با مضامین مستهجن در زمینه همجنس‌گرایی منتشر نموده است. از فعالیتهای دیگر وی نوشتن دهها مقاله پیرامون همجنس‌گرایی و موجه جلوه دادن این عمل می‌باشد. فعالیت اصلی وی ترویج همجنس‌گرایی در بین جوانان ایرانی بوده است.

 

7ـ مریم گ. با نام مستعار مریم (maryam jizjiz):

سن: 27 سال    محل تولد: یزد   وضعیت تأهل: متأهل    تحصیلات: دیپلم    ساکن: یزد

وی مدیر بخشهای همجنس‌گرایان زن و بخش طرفداران سکس خانوادگی و ضربدری و ادمین سایت ایران‌تکست بوده است که ارتباطات واقعی با اعضا بخصوص مدیران سایتهای مستهجن از جمله سایت آویزون و ایکس‌پرشیا داشته است. از جمله فعالیتهای دیگر وی جذب هزاران مخاطب به سایتهای مستهجن از جمله آویزون می‌باشد.

 

8ـ محسن ر. ق. با نام مستعار لاله 23 (lale23):

سن: 21 سال    محل تولد: شیراز    وضعیت تأهل: مجرد     تحصیلات: سوم دبیرستان     ساکن: شیراز

وی از مدیران برجسته سایت ایکس پرشیا و آویزون بوده است که با انتخاب نام دخترانه اعضای بسیاری را در این سایتها جذب نموده است. از جمله فعالیتهای وی ارائه فایلهای صوتی و مستهجن فارسی‌زبان در بخش پادکست سایت آویزون بوده است. یکی دیگر از فعالیتهای وی مدیریت بخش سکسولوژی سایت آویزون می‌باشد.

  

9ـ ماشاءالله ک. با نام مستعار داریوش اِلون (daryush_alone):

سن: 31 سال    محل تولد: تهران    وضعیت تأهل: مجرد   تحصیلات: دیپلم     ساکن: تهران

وی از مدیران اصلی سایت ضددین و مستهجن آویزون بوده است که دارای ارتباطات زیادی با مدیران و اعضای این سایت می‌باشد. فعالیتهای وی در بخش انجمنهای گفتگوی سایت آویزون بسیار چشمگیر بوده و در حدود 8000 هزار پست با محتوای مستهجن و ضددین در این سایت می‌باشد.

 

10ـ هادی ع. با نام مستعار مهدی همه‌کاره (hamekare):

سن: 25 سال     محل تولد: مشهد     وضعیت تأهل: مجرد    تحصیلات: دانشجو     ساکن: مشهد

وی با ثبت حدود 12000 پست حاوی محتوای مستهجن و ضددین تنها در سایت آویزون از اعضای فعال این سایت بوده که با رعایت تمام جهات امنیتی توسط اعضا و سایر مدیران ارتباطات تلفنی و حضوری بسیاری با این کاربران برقرار کرده است که نشان از کیفیت کار نامبرده می‌باشد. نامبرده مبتکر ایجاد گروههای چند نفری در سایت آویزون بوده و محیطی جذاب برای فعالیت دیگر کاربران ایجاد می‌نموده است.

 



.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 122
بازدید دیروز: 458
کل بازدیدها: 7491495

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]