سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرم افزار رایگان تحت وب دُرّنجف - معارف اسلامی
 
...
نوشته شده در تاریخ جمعه 88/6/20 توسط ایران

این نرم افزار دربردارنده بخش‌های قرآن، پرسمان، کتابخانه دیجیتالی، حکایات، احادیث، اصحاب، نهج البلاغه، غدیر تجلی حق، کتابشناسی، اشعار،  کرامات، زندگی نامه، گالری تصاویر و نوا و نما است.
در بخش قرآن، مجموعه آیات منتسب به حضرت امیر(ع) به همراه ترجمه و صوت آن و در بخش پرسمان، نزدیک به 1200پرسش و پاسخ درباره مسائل مختلفی از قبیل شبهات پیرامون ولایت و امامت، جنگ ها، حکومت، خلافت و زندگی بصورت موضوع بندی شده در رابطه با حضرت امام علی (ع) ارائه شده است.
کتابخانه دیجیتالى با بیش از 700 عنوان کتاب و بیش از 110 هزار ریزموضوع به همراه 600 عنوان مقاله پیرامون نهج البلاغه، غدیر و شخصیت امام علی (ع) و بخش حکایات با بیش از 500 عنوان داستان پیرامون زندگی سیاسی، اجتماعی و قضاوت های آن حضرت از دیگر بخش‌های نرم افزار درّ نجف است.
بخش احادیث این نرم افزار حدود 1110 عنوان حدیث با ترجمه فارسی و ذکر ماخذ را به صورت گروه بندی شده در بیش از 60 عنوان گروه در اختیار علاقه مندان قرار داده است. همچنین در بخش اصحاب، هفتصد نفر از اصحاب و یاران حضرت علی (ع) به صورت کامل معرفی شده‌اند.
در بخش نهج البلاغه، حکمت ها، خطبه ها، نامه ها، غرائب، ادعیه و احادیث، نمایش بیش از 120 آیه بصورت تفکیک شده از میان متن نهج البلاغه، نمایش حدود 200 عنوان مثل از امثال نهج البلاغه، بیش از 2200 موضوع دسته بندی شده از نهج البلاغه با ترجمه و ذکر ماخذ، کتابخانه دیجیتالى با بیش از 200 عنوان کتاب و حدود 30 شرح و 32 ترجمه و 110 عنوان مقاله پیرامون نهج البلاغه ، بیش از 100 فایل صوتی شامل 83 ساعت سخنرانی و شرح خطبه های نهج البلاغه از شخصیت هایی همچون استاد مطهری، استاد محمد تقی جعفری ، استاد فاطمی نیا و دیگر اندیشمندان و معرفى حدود 600 کتاب درباره نهج البلاغه به زبان فارسى و عربى به همراه امکان دسترسی به معرفی مختصر و فهرست بیش از 200 عنوان از آنها جای داده شده است.
بخش غدیر تجلی حق، دربردارنده نزدیک به 200 پرسش و پاسخ پیرامون مسأله غدیر صورت موضوع بندی شده، کتابخانه دیجیتالى با بیش از 100 عنوان کتاب و 100عنوان مقاله پیرامون غدیر، معرفى حدود 100 کتاب درباره غدیر به زبان فارسى و عربى به همراه امکان دسترسی به معرفی مختصر و فهرست برخی از آنها، فهرست کاملی از احادیث مرتبط با موضوع غدیر، ارائه حدود 70 قطعه شعر در رابطه با موضوع غدیر، متن کامل الغدیر به همراه ترجمه 22 جلدی آن، حدود 100 تصویر زیبا مرتبط با موضوع غدیر، متن کامل خطبه غدیر با ترجمه فارسی و قرائت زیبا ، 28 قطعه سخنرانی از واعظان توانا از جمله سید محمد حسینی قزوینی در مورد عید غدیر، جایگاه ولایت در غدیر ، پاسخ به شبهات در مورد غدیر و دیگر موضوعات و مدیحه سرایی  است.
در بخش کتابشناسی، حدود 1500 کتاب درباره امام علی (ع)به زبان فارسى و عربى با قابلیت امکان دسترسی به فهرست بیش از 1000 عنوان از این کتاب ها قرار داده شده و در بخش اشعار، 110 قطعه شعر و نثر ادبی و بیش از 50 عنوان مدیحه سرایی و اشعار صوتی و مجموعه ای از اشعار مرتبط با آن حضرت بصورت تصویری و همچنین متن کامل دیوان امام علی (ع) ارائه شده است.
کرامات، عنوان بخش دیگری از این نرم‌افزار است که در آن نزدیک به 500 مورد از کرامات به همراه نقل قول هایی از شفایافتگان بیان شده و در بخش زندگی نامه، داستان زندگی حضرت امام علی (ع) بصورت دسته بندی شده از ولادت تا شهادت آن حضرت به همراه فهرست 110 فضیلت از فضائل ایشان منتشر شده است.
گالری تصاویر  این نرم افزار شامل بیش از 500 تصویر مرتبط با تولد، غدیر، شهادت، تصاویر ضریح و رواق و همچنین تصاویری هنری مرتبط و بخش نوا و نما، مجموعه صوتی کامل و جالبی از ادعیه، مولودی ، فیلم، سرود، مدیحه سرایی و مرثیه خوانی، همخوانی و تواشیح، سخنرانی های شخصیت‌هایی همچون حجج اسلام دانشمند، کافی، خبازیان، آیات مطهری، مجتهدی و دیگر اندیشمندان را دربردارد.
http://dorenajaf.valiasr-aj.net

 



.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 73
بازدید دیروز: 42
کل بازدیدها: 7482812

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]