سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود بازی جذابFord Racing 2 - معارف اسلامی
 
...
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 88/11/1 توسط ایران
 

Ford Racing 2 دومین نسخه از بازی های جذاب مسابقات اتومبیلرانی ماشین های شرکت فورد است. این بازی جذاب که از گرافیک مناسبی هم بهره می برد تمامی مراحل را در پیست های پر پیچ و خم امکان پذیر ساخته اما جذابیت بازی آنقدر بالا هست که کاربر را ساعت ها پای رایانه نگه دارد. وجود آخرین مدل ها شرکت Ford به جذابیت این بازی می افزاید ، وجود ده ها مدل ماشین با طرح ها و رنگ های مختلف به همراه خصوصیات مختلف و مربوط به خود که کاربر حق دارد هریک از آن ها را که می پسندد انتخاب کند.
Game Play فوق العاده مناسب بازی در کنار موزیک هایی که کاملا با حرکات و صحنه ها هماهنگ شده اند بازی Ford Racing را به یکی از موفق ترین بازی های تولید شده در زمینه بازی های اتومبیلرانی تبدیل کرده است. وجود جاده های مختلف کمک زیادی می کند که تا کاربران بتوانند علاوه بر سرعت بالا دقت بالایی هم داشته باشند. انجام بازی هم به صورت تک نفره و هم به صورت چند نفره امکان پذیر است و به همین دلیل می توان جذابیتی دو چندان را تجربه کرد. عدم نیاز به سخت افزار های آن چنانی باعث خواهد شد تا هرکاربری بتواند با حتی یک سیستم سخت افزاری معمولی هم اقدام به دریافت و نصب و اجرای کامل این بازی نماید. 34 مرحله با قابلیت بازکردن قفل جاده ها و همچنین ماشین ها در انتظار کاربرانی است که این بازی جذاب را دریافت می کنند.
قابلیت های کلیدی بازی Ford Racing 2 :
- گرافیک مناسب بازی
- سهولت در انجام بازی
- مناسب برای سنین مختلف
- وجود ده ها ماشین ساخت شرکت Ford
- انواع مختلفی از جاده ها
- عدم نیاز به سخت افزارهای بسیار قدرتمند
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
  لینک دانلود (حجم فایل حدود 120 مگابایت می باشد)

رمز فایل: ندارد

لینک دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشند. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) روی این لینک کلیک کنید

از سایت مبین



.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 181
بازدید دیروز: 408
کل بازدیدها: 7486665

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]