سفارش تبلیغ
صبا ویژن

«مهران مدیری» جلوی دوربین «قهوه تلخ» رفت - معارف اسلامی
 
...
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88/10/16 توسط ایران

مهران مدیری در مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» به کارگردانی خودش ایفای نقش می‌کند.
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، تصویربرداری سریال جدید مهران مدیری در حالی ادامه دارد که او تصمیم گرفته در این سریال ایفای نقش کند و در این سریال نیز جلوی دوربین رفته است.
مجموعه جدید مهران مدیری با نام «قهوه تلخ» از اواخر بهمن ماه و پس از پایان مراسم مربوط به دهه فجر، رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع)، این سریال روانه آنتن شبکه سه سیما خواهد شد.
بنابراین گزارش، تصویربرداری این سریال در لوکیشن اصلی آن ادامه دارد و تا به حال حدود 15 قسمت از سریال آماده شده است.
در حال حاضر بازیگرانی نظیر رضا نیک‌خواه، رضا فیض نوروزی، محمدرضا هدایتی، الیکا عبدالرزاقی و آرام جعفری جلوی دوربین مدیری هستند.
«قهوه تلخ» بناست در 50 قسمت ساخته شود و شبکه سه سیما در حال تصمیم‌گیری است که آیا این سریال را در ایام نوروز نیز به روی آنتن ببرد یا به گروه مدیری استراحتی بدهد و ادامه این سریال پس از تعطیلات به روی آنتن برود.
لوکیشن‌های سریال «قهوه تلخ» یک کاخ و یک بازار است که از مضمونی تاریخی برخوردار است و داستان‌های آن در یک کاخ می‌گذرد.
به گزارش فارس، «قهوه تلخ» 33 بازیگر اصلی دارد و داستان آن با بازی سیامک انصاری در نقش مورخ آغاز ‌شد. او در ابتدای داستان که در دنیای امروز می‌گذرد، یک فنجان قهوه تلخ می‌خورد و با خوردن آن به تاریخ سفر می‌کند. او در طول زمان به مورخی تبدیل می‌شود که در مرور خاطرات تاریخی خود، هربار دچار مسائلی می‌شود که این مسائل داستان‌های سریال را رقم می‌زند.
«محمدرضا هدایتی» نیز پادشاه این کاخ است، «علی لک پوریان» نقش ملیجک را ایفا می‌کند. «ساعد هدایتی» نیز پزشک دربار است.
در مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» که به تهیه کنندگی «مجید آقاگلیان» و «حمید آقاگلیان» ساخته می‌شود، بازیگرانی نظیر سیامک انصاری، علی لک‌پوریان، آرام جعفری، سحر زکریا، الیکا عبدالرزاقی، سحر جعفری جوزانی، هادی کاظمی، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه‌خواه، فلامک جنیدی، سعید پیردوست، ساعد هدایتی و ... ایفای نقش می‌کنند.
داستان‌های مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» توسط امیر مهدی ژوله و خشایار الوند نوشته شده است.



.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 461
کل بازدیدها: 7486961

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]